نحوه انتقال یک سرور مجازی

دغدغه اصلی صاحبتان سرور و مدیران سیستم های کلان، نحوه انتقال سرور مجازی لینوکس یا ویندوز و به طور کلی ماشین مجازی سازی شده بدون ایجاد هرگونه تداخل و اختلال برروی داده و اطلاعات برروی آن سرور مجازی می باشد، به همین دلیل برای صاحبان سرور مجازی بسیار مهم است که سایت ها، کنترل پنل، تنظیمات طاقت فرسا ، عملیات مدیریتی برروی سرور مجازی و اطلاعاتی از قبیل فایل ها، بانک های اطلاعاتی، ایمیل ها و … به صورت کامل، دقیق و مشابه منتقل گردد و مشکلی در راه اندازی سرور مجازی جدید با اطلاعات قدیمی وجود نداشته باشد.

انقلابی در انتقال سرور مجازی

آیا می دانید تیم فنی سرور مجازی فارسی سرور مجازی فعال شما را در هر بستری به صورت روشن و کاملا شبیه سازی شده به همراه کلیه داده، اطلاعات و تنظیمات به بستر خود منتقل می کند ؟

چه نوع سیستم عامل قابل انتقال می باشد؟

هر نوع سیستم عاملی همانند لینوکس، ویندوز، میکروتیک و … قابل انتقال به بستر ابری سرور مجازی فارسی می باشد.

چه نوع سرور مجازی قابل انتقال می باشد؟

سیستم سرور مجازی فارسی حساس به نوع مجازی سازی شما نمی باشد لذا هر نوع سیستم مجازی سازی همانند VMWare, KVM, OpenVZ, Xen, Hyper-V,… قابل انتقال به سرورهای ما می باشد.

آدرس آی پی و اطلاعات شبکه چه می شود ؟

برروی سرورهای مجازی لینوکسی این امکان وجود دارد که به صورت PacketForward و IP Redirect بسته های ارسالی به شبکه به سرور مجازی منتقل گردد لذا در لحظه نگرانی بابت تغییر آدرس آی پی وجود ندارد.

آیا سیستم من سازگار با سخت افزار جدید خواهد بود ؟

بله، حتما بدین صورت خواهد بود زیرا سرور مجازی فارسی سخت افزار مربوطه را به صورت کامل مجازی سازی می کند تا هماهنگ با سیستم عامل فعلی شما باشد یعنی بدین صورت که شما منابع و نوع سخت افزار متفاوتی دارید اما به صورت مجازی مقدارهای مناسب به سیستم عامل معرفی می گردد.

چگونه سرور مجازی خودم را منتقل کنم ؟

برای انجام عملیات انتقال به سادگی می بایست برای دپارتمان فروش سرور مجازی فارسی درخواست ایجاد نمایید و در درخواست موارد زیر را ذکر کنید و در نهایت همکاران فروش ثبت سفارش مربوطه و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار دپارتمان فنی قرار می دهند تا سرور مجازی شما به ما منتقل گردد.

  • نام پلان انتخابی از سری سرورهای مجازی ما
  • آدرس آی پی سرور مجازی قدیمی
  • نام کاربری و پسورد سرور مجازی قدیمی
  • پورت اتصال به کنسول سرور مجازی قدیمی
  • نوع سیستم عامل سرور مجازی قدیمی

سرور مجازی فارسی ابزار گوناگون و مدرن و تجربه و دانش فنی همکاران ما در میزبان پایتخت در زمینه تکنیک و تکنولوژی مجازی سازی این امکان را فراهم کرده است که سرور مجازی شما بدون هیچگونه نگرانی به بستر ابری سرور مجازی فارسی منتقل گردد.

نگران از بین رفتن اطلاعات در زمان انتقال هستید ؟

نگرانی دوم از قطعی سرور در زمان انتقال می باشد که راهکار انتقال سرور مجازی فارسی بدین صورت است که سرور به سرور و کاملا روشن به روشن اطلاعات منتقل می گردد یعنی سرور مجازی قبلی شما روشن، فعال و در حال کار است و تداخلی در کارکرد آن ایجاد نمی گردد و سرور مجازی فارسی سروری با داده های مشابه در اختیار شما قرار می دهد.

عملیات انتقال داده ها و فایل های روی سرور مجازی زمان بر است و به طور حتم در زمان انتقال اطلاعات برخی از اطلاعات تغییر می کنند، سرور مجازی فارسی برای این موضوع نیز راهکار خاصی در اختیار دارد که به صورت آنی و لحظه ای هر دو سیستم یعنی سرور مجازی قدیمی و جدید شما را با هم Synchorinze می کند تا کوچکترین اختلافی بین دو سرور از لحاظ فایل ها و اطلاعات وجود نداشته باشد.

انتقال روشن به روشن سرور مجازی

سرور اول
سرور دوم